Verzenden & Retourneren

Bij Waterskin verzenden wij je producten veilig en snel.

Indien op voorraad: binnen 2 werkdagen ( m.u.v reguliere vakantieperiodes)
Indien niet op voorraad: binnen 2 - 6 weken ( m.u.v reguliere vakantieperiodes)
Inclusief personalisatie binnen 2 - 6 weken ( m.u.v reguliere vakantieperiodes)

Vanaf € 99,- verzenden wij jouw producten gratis binnen Nederland. 
Onder de € 99,- betaal je een vast tarief van € 9,95

Wil je onze producten naar het buitenland versturen? Dan betaal je een vast tarief.

De verzendkosten per land zijn:

  • België:             € 10,95
  • Duitsland:        € 11,95
  • Engeland:        € 48,95
  • Frankrijk:          € 22,00
  • Zwitserland:     € 84,95
  • Ierland:             € 29,95
  • Italië:                 € 25,00
  • Denemarken:    € 25,00
  • Noorwegen:      € 45,00
  • Zweden:            € 32,00
  • Buiten Europa:  € 99,00
     
Een aankoop retourneren? Als je een bestelling wilt retourneren vul je het retourformulier in. 
Je ontvangt jouw aankoopbedrag binnen tien werkdagen terug op dezelfde manier als wij de betaling van jou ontvingen. 
Breng je pakket naar een PostNL-of DHL servicepunt. Bewaar altijd het ontvangstbewijs dat je van het servicepunt ontvangt. Vul het retourformulier volledig in en stuur deze in de doos mee terug.
Het benoemen van een retourreden is niet verplicht maar wij willen dat graag weten om onze service te verbeteren. Stuur het pakket naar onderstaand adres (zie ook het formulier):
 
Waterskin
Afdeling: Retouren (o.v.v. ordernummer)
Venturistraat 2T
6718XW EDE


De spelregels op een rij:

Wanneer word je bestelling geleverd? 
Volg je pakket via de Track & Trace code die je via de mail ontvangt om te zien wanneer je pakket geleverd wordt. Let op: pas als het pakket aangekomen (en gescand) is in het sorteercentrum, zie je ook de detailinformatie en planning van verzenden en ontvangst. Schrik dus niet als je direct na je aankoop nog niet alle informatie ziet. In dat geval is het pakket gewoonweg nog onderweg naar het sorteercentrum.  
Je hebt bedenktermijn
Binnen 14 dagen na ontvangst van je bestelling kun je je nog bedenken en ons laten weten dat je jouw bestelling terug wilt sturen. Je hebt dan 2 opties:
  1. Je stuurt je bestelling direct naar ons terug. 
  2. Je laat ons binnen 14 dagen na ontvangst (via het contactformulier) weten dat je jouw bestelling wilt retourneren. Nadat je jouw retourwens bij ons hebt gemeld, heb je uiterlijk 30 dagen de tijd om het product terug te sturen.
  3. Bij een gepersonaliseerde bestelling is een bedenktijd,ruiling en retourneren NIET MOGELIJK


Wil je ruilen?
Heb je jouw bestelling ontvangen en wil je een andere maat van hetzelfde model, dan kun je jouw bestelling ruilen. Geef dat op het retourformulier aan en vermeld de maat die je wilt ontvangen.
Je mag het product natuurlijk passen, maar bij het ruilen of het retourneren moet het product redelijkerwijs ongebruikt, in de verpakking, met aangehecht kaartje en in goede staat zijn. 

Wat doe je als je een beschadigd product hebt ontvangen? 
Wij raden je aan bij het afhalen of bij bezorging je bestelling direct te controleren. Artikelen die je wilt terugsturen moeten in een zo oorspronkelijk mogelijke verpakking aangeboden worden, tevens dient het product ongeschonden te zijn. Mocht het product (door jou) beschadigd zijn dan kunnen wij hiervoor kosten in rekening brengen. Als je per ongeluk een beschadigd product van ons hebt ontvangen dan horen wij het graag. Neem contact op met onze klantenservice via het contactformulier en stuur een foto van de beschadiging mee. Wij beoordelen jouw situatie individueel.  

​​​​​​Retourafhandeling
Binnen een week nadat je je hebt bedacht en wij jouw bestelling terug hebben ontvangen geven wij jou je geld terug. Wij mogen wachten met terugbetalen totdat wij de geretourneerde artikelen hebben ontvangen of totdat je hebt aangetoond dat je de bestelling hebt geretourneerd. Wij betalen je terug met hetzelfde betaalmiddel als waarvan je gebruikt heeft gemaakt, voor zover dat technisch voor ons mogelijk is. 

Wat zijn de kosten van retourneren?
De kosten van de retourzending zijn voor jouw rekening. Wij hanteren lage prijzen, bieden goede kwaliteit en hebben gewoonweg niet dezelfde middelen als grote bedrijven. Wij hopen op jouw begrip hiervoor. Als je artikelen uit verschillende pakketten (of bestellingen) in één doos terugstuurt, betaal je maar één keer retourkosten. Stuur wel altijd alle orderformulieren mee. 

Voor meer informatie kun je altijd contact met ons opnemen. Dit kan ook telefonisch. Bel hiervoor 0318-645484